dimarts, 24 de setembre del 2013

COPA D'ESPANYA REUS

Arribem al pavelló de Reus on es feia la competició i ens aïllem, ens diuen que sortim amb dos grups i em toca sortir del segon... Sortíem tots alhora i teníem que fer 7 blocs durs amb 45 min aquí ja em vaig adonar que no era una compe de les meves que era una compe de ressistencia que no havia entrenat, aquí ja em vaig desmotivar, bueno, sortim i aconsegueixo fer dos bloc molt be peró a partir de provar el tercer ja anava inflat, dessideixo descansar una mica i encadeno un altre bloc, a partir de que vaig fer el terce bloc ja vaig veure que la inflada no sem baixaria en tot el dia... Tot i axis vaig tocar dos tops més tot i no poguer quasi invertir les preses, miro el temps i ja faltava un minut, no vaig poguer provar dos blocs.
Bastant desmotivat vaig a donar un vol, torno i ja havien penjat les llistes, tot i vento fet malament havia quedat 9é!! i passaven 8.. Peró bueno em vaig animar!
A la seguen proba no i podré anar peró a les dos últimas a tope!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada