dilluns, 9 de desembre del 2013

ÚLTIMS MESOS

Resum ràpid:

Visita per Targasonne on em faig amb "matrix 7c"  i  "le pardon 8a sit" molt bona i dura!, la seguen setmana visito Montgrony amb en Carlus on em faig amb el "millor de la vida" 7c+-8a? molt bona fins a la primera reunió al segon pegue. També visito la comarca una de les millors zones i em faig primer amb la FA de "nomedas love" 7c-7c+? que es una variant sortint de la regleta de nomedas i cap a computer love. El seguen cap de setmana també em faig amb un altre FA que surt del final de tot i fa la travessia cap a computer love on em va costar uns dos dies de probar-la "waiting love" 8a-8a+? avera si hi han més repeticions!

Direcció Albarracín amb la kati recent arribada de Veneçuela (felicitats fer el primer lloc a Perú) i amb l'aitor. Primer dia anem cap a el valle de la madera i peninsula on em faig amb "zatoichi 8a" i " motivos personales sit 7c+" al flash!, segon dia en dirigim cap a la fuente on la kati es fa al segon pegue del dia la "fuente 7c" el seu primer 7c! felicitats!!!, després em faig amb "evolution" 7c+? per la dreta i tornem a peninsula on aconsegueixo "el mito personal 8a" molt bona de pila. Ja l'últim dia anem al psicokiller i em faig amb el gran lance "R y K 7c+" dels millors llançaments que e provat i després baixem a techos i em faig amb "dizidra 7c" i "danian 7c+" . Gran pon!!!

Motivat per algunes FA de la comarca, amb ànsies de tornar albarracín i pujar a targassone!!salut!!!




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada